directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 13:35 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 9 d'abril de 2016 17:21 h

Detenen dos homes acusats d'intentar robar en una casa de Linyola

Un veí va veure com intentaven saltar la tanca i va avisar els Mossos

ACN Linyola.-Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest divendres al matí dos homes acusats d'intentar robar en una casa de la Ronda Sant Pau de Linyola (Pla d'Urgell). Un veí va veure com intentaven saltar la tanca i va avisar la policia.

Els fets van passar al voltant de dos quarts de deu del matí. El veí va alertar els Mossos quan va veure els dos homes que volien saltar la tanca i també va informar que ja els havia vist abans vigilant la casa en un cotxe blanc que circulava per la zona a baixa velocitat. Diverses patrulles de Mollerussa es van desplaçar fins a Linyola i van comprovar que el pany de la casa estava forçat.Poc després una patrulla de paisà va localitzar el cotxe aparcat en un carrer pròxim. Van esperar que l'anessin a buscar i va ser aleshores quan van detenir els presumptes lladres, que portaven guants de làtex. Al cotxe també hi havia documentació de quatre vehicles més que s'està analitzant. Els detingut són dos homes de 33 i 19 anys, un d'ells veí d'Alcarràs, i tots dos de nacionalitat romanesa. No els consten antecedents policials. Estan acusats d'un delicte de robatori amb força a l'interior de domicili en grau de temptativa.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.