directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 22 d'octubre de 2026 19:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 12 d'abril de 2016 08:39 h

Rita Barberá reconeix una reunió amb Urdangarín però nega haver donat instruccions per signar la València Summit

L’exalcaldessa de València declara al judici del cas Nóos que la seva responsabilitat en l’organització de l’esdeveniment finalitza després d’aquesta reunió

ACN Palma .-L’exalcaldessa de València i senadora del PP Rita Barberá ha reconegut aquest dimarts que va rebre al seu despatx l’exduc de Palma Iñaki Urdangarín i el seu soci Diego Torres, que li varen informar de la possibilitat d’organitzar la València Summit. Barberá ha declarat com a testimoni al judici del ‘cas Nóos’, que se celebra a Palma, i, a preguntes del fiscal Pedro Horrach s’ha desvinculat però de les negociacions, assenyalant que la seva responsabilitat va finalitzar després d’aquesta reunió. “Mai he donat instrucció ni ordre ni recomanació ni signatura”, ha assegurat, indicant que la seva participació és “col·lateral”. Barberá ha explicat que va ser l’expresident del Comitè Olímpic Internacional, José Antonio Samaranch, qui li va suggerir la possibilitat que València aprofités la celebració de la Copa del Amèrica per organitzar també unes cimeres sobre esdeveniments esportius. Segons que ha declarat l’exalcaldessa, Samaranch li va dir que Urdangarín seria la persona adequada per dur experts internacionals a la cimera. Barberá també ha remarcat que una de les coses que li varen semblar rellevants a la reunió és que Urdangarín i Torres varen presentar Nóos com una entitat sense ànim de lucre.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.