directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 23 d'octubre de 2026 14:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Gironès doble fletxa Dimarts, 12 d'abril de 2016 11:00 h

362 empreses solvents de les comarques gironines busquen relleu perquè els propietaris es jubilen o deixen l'activitat

L'Ajuntament de Girona s'incorpora al programa 'Reempresa' impulsat per la patronal CECOT obrint un punt d'atenció fixe als emprenedors

ACN Girona .-362 empreses solvents de les comarques gironines busquen relleu perquè els propietaris es jubilen o bé deixen l'activitat per altres motius (mobilitat geogràfica o desavinences entre els socis). Totes aquestes firmes es troben ara en cartera dins el programa 'Reempresa', impulsat per la patronal CECOT i que va arribar a la demarcació l'any 2013. Fins ara, gràcies a aquesta iniciativa per evitar liquidacions, arreu del territori s'han generat 1,4 MEUR d'inversió induïda que han permès 'salvar' 78 empreses, gràcies a què un emprenedor ha assumit les regnes del negoci. D'aquestes, una de cada tres es troben a la ciutat de Girona. Aquí, sobretot, les firmes que han canviat de mans són del sector serveis (amb una clara preeminència del ram de l'hostaleria). Precisament, aquest dimarts, l'Ajuntament de Girona s'ha adherit al programa 'Reempresa' i, a partir d'ara, obrirà un punt fixe d'atenció a aquells qui estiguin interessats a comprar alguna de les empreses que s'inclouen al catàleg.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.