directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 15:55 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Empordà doble fletxa Divendres, 15 d'abril de 2016 11:26 h

Detenen dos homes per robar pernils de l’interior d’un camió estacionat en una àrea de servei de l’AP-7, a Garrigàs

La investigació continua oberta per enxampar tres individus més que van aconseguir escapar

ACN Garrigàs.-Els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes, de 24 i 25 anys, de nacionalitat espanyola, amb antecedents policials, i veïns de Mataró i Villaviciosa de Córdoba per un delicte de robatori amb força en grau de temptativa. Els fets van succeir el passat 9 d’abril a l’àrea de servei de l’Empordà de l’autopista AP-7, dins del municipi de Garrigàs (Alt Empordà). Cap a dos quarts de sis de la matinada, agents de paisà van accedir a l’àrea i van veure com les portes del semiremolc d’un camió estaven obertes i, al costat, hi havia una furgoneta amb les matrícules tapades amb cinta americana. Quan els policies es van identificar, cinc homes van sortir corrents de l’interior de la furgoneta i del semiremolc. Els agents van aconseguir enxampar dos homes mentre que els altres tres van aconseguir fugir. Els policies van comprovar que els lladres estaven robant els pernils que hi havia dins del camió aprofitant que el conductor del vehicle dormia a la cabina. La investigació continua oberta per localitzar els tres homes que van aconseguir escapar.

Agents de la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Figueres van aconseguir detenir el passat 9 d’abril a dos homes que intentaven robar els productes que portava un camió en una àrea de servei de l’AP-7. Els fes es remunten al mateix 9 d’abril, quan cap a dos quarts de sis de la matinada, agents de paisà van accedir a l’àrea de servei de l’Empordà, situada al punt quilomètric 35 de l’autopista AP-7, dins del terme municipal de Garrigàs. Un cop allà, van veure com hi havia una furgoneta blanca estacionada al costat d’un camió que tenia les portes posteriors obertes. En acostar-s’hi, els agents van observar que la porta del semiremolc també estava oberta i un home hi estava enfilat. En aquell moment, els agents es van identificar com a policies i, de sobte, cinc homes van sortir corrents de l’interior de la furgoneta i del semiremolc. Els Mossos van aconseguir enxampar-ne dos però els altres tres van fugir del lloc endinsant-se en una zona boscosa. Posteriorment, els policies van comprovar que el cadenat i el precinte del semiremolc havien estat trencats mentre el xofer del camió dormia a la cabina. El camió transportava una càrrega de pernils, part dels quals els lladres ja havien col·locat a l’interior de la furgoneta. En concret, la furgoneta tenia les matrícules tapades amb cinta americana per facilitar al fugida sense ser identificats. Els dos homes enxampats, amb antecedents policials, van quedar detinguts i van passar el 9 d’abril a disposició del Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Figueres que va decretar la seva llibertat. Des dels Mossos d’Esquadra assenyalen que la investigació continua oberta i centrada en localitzar els altres tres individus que van fugir.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.