directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 21:26 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 16 d'abril de 2016 16:19 h

Uns 130.000 simpatitzants de Podem ja han votat sobre la política de pactes fins aquest migdia

Xavier Domènech destaca que la consulta supera "amb escreix" la que va fer el PSOE per validar el pacte amb C's

ACN Barcelona.-Uns 130.000 simpatitzants de Podem ja s'havien pronunciat aquest dissabte al migdia sobre la política de pactes. El portaveu d'En Comú Podem, Xavier Domènech, ha destacat que la consulta, que acaba aquesta nit, està registrant una "participació rècord" i supera "amb escreix" la que van fer els socialistes per validar l'acord amb Ciutadans. Segons el diputat d'En Comú Podem, es tracta d'una "magnífica notícia" que demostra que el partit està "més viu que mai per moltes editorials i pressions que es facin". A la votació, Podem planteja dues qüestions. D'una banda, si s'accepta l'acord entre PSOE i C's i de l'altra si s'aposta per un "govern de canvi", la fórmula que els de Iglesias han defensat les últimes setmanes.

El portaveu d'En Comú Podem, Xavier Domènech, ha responsabilitzat el bloqueig de les negociacions "al pacte tancat" entre PSOE i C's i ha detalllat que preveu dos possibles escenaris: "o anem a eleccions o pot ser que Ciutadans acabi complint allò que ells volien, que és que hi hagi una gran coalició".Sobre la dimissió del ministre José Manuel Soria, Domènech ha explicat que ha demanat la compareixença al Congrés de Mariano Rajoy. "Cal recordar que fa només dues setmanes Rajoy va dir en una entrevista que ell només assumiria responsabilitats polítiques si una persona designada directament per ell es trobava amb un cas com el del ministre Soria", ha destacat Domènech.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.