directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 19:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 19 d'abril de 2016 15:43 h

El Síndic reuneix administracions, operadors i plataformes d'usuaris per debatre sobre el servei ferroviari de Catalunya

Representants de plataformes com 'Trens Dignes' Terres de l'Ebre-Priorat i el Col·lectiu 'Perquè no ens fotin el tren' d'Osona participen a la trobada

El Síndic de Greuges ha reunit aquest dimarts a la tarda representants d'administracions, operadors del servei plataformes d'usuaris per fer una posada en comú sobre l'actual sistema ferroviari a Catalunya. "Volem posar en comú totes les condicions que permetin fer recomanacions de millora dels serveis", ha assenyalat en declaracions a l'ACN el Síndic, Rafael Ribó. A la trobada hi són presents, d'una banda, representants de TMB, Renfe, ATM i l'Agència Catalana del Consum, i de l'altra, d'entitats d'usuaris afectats pel servei de transport del tren, com és el Col·lectiu 'Perquè no ens fotin el tren' d'Osona-Ripollès, o la Plataforma Trens Dignes Terres de l'Ebre-Priorat, els quals denuncien una mala qualitat del servei amb combois obsolets, poca puntualitat i una durada en el recorregut cada vegada més llarg.

El portaveu de la Plataforma, Josep Casadó, assegura que el trajecte Barcelona-Móra la Nova de l'R15, per exemple, dura més ara que a principis del segle XX , quan els trens "anaven amb vapor", assegura. Per la seva banda, Montse Ayats del grup 'Perquè no ens fotin el tren' d'Osona i el Ripollès assenyala que amb l'R3 de rodalies pateixen manca d'informació, impuntualitat i una irracionalització dels horaris. "Pots anar a treballar al Ripollès a les vuit del matí però no podem anar treballar a Barcelona a les vuit del matí, quan és el més habitual", lamenta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.