directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 11:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 20 d'abril de 2016 18:29 h

Puigdemont i Rajoy acorden una reunió dels vicepresidents per abordar demandes al marge del procés sobiranista

El president català trasllada que seguirà endavant amb el full de ruta tot i que el popular no veu possibilitat d'acord pel que fa al referèndum

ACN Madrid.-El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha anunciat aquest dimecres que ha acordat amb el president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, que en els propers dies es produeixi una reunió dels vicepresidents d'ambdós executius per abordar algunes de les demandes que li ha posat sobre la taula en la reunió que han mantingut a La Moncloa. Ara bé, Puigdemont també ha explicat que el popular li ha traslladat que no hi ha cap possibilitat d'acord sobre el procés, i en concret sobre la celebració d'un referèndum. En tot cas, el president li ha traslladat que ell tirarà endavant amb el full de ruta i complirà amb el mandat del 27-S. "Mentre algú es pensa si ha de donar o no resposta a la qüestió catalana, nosaltres anirem fent", ha dit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.