directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 23:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Val d'Aran doble fletxa Dijous, 21 d'abril de 2016 12:53 h

Una fuita en un camió carregat de gas propà obliga a evacuar les naus en un perímetre de 300 metres

El camió afectat es troba a l'alçada del quilòmetre 164,5 de l'N-230, que ara es troba tallada

ACN Vielha.-Un camió cisterna carregat de gas propà ha patit una fuita aquest dijous al migdia a Vielha. La incidència s'ha produït al voltant de dos quarts de dotze del migdia a l'alçada del quilòmetre 164,5 de l'N-230 a davant del parc de bombers. Protecció Civil ha activat l'alerta del pla Transcat i s'ha establert un perímetre de seguretat de 300 metres al voltant del camió afectat, de manera que s'han hagut d'evacuar les naus més properes. Aquest perímetre de seguretat també ha afectat l'N-230, que està tallada i es fan desviaments per una via de servei, segons indica el Servei Català de Trànsit.

(En aquesta actualització s'hi afegeixen més detalls del camió i de les tasques dels bombers. Així mateix, s'indica la situació del trànsit a l'N-230)El camió afectat, que es troba a uns 150 metres de l'N-230, pertany a l'empresa Primagas i la cisterna té una capacitat de 600 quilos, segons ha indicat el Conselh Generau d'Aran. Fins al lloc s'hi han desplaçat diversos efectius dels Pompièrs d'Aran, que han dut a terme l'evacuació de la població en un radi de seguretat de 300 metres i estan treballant en la contenció de la fuita a l'espera que arribi un camió dels Bombers de la Generalitat.L'N-230 ja no està tallada però es dóna pas alternatiu als vehicles. A més dels bombers, al lloc també s'hi ha desplaçat efectius dels Mossos d'Esquadra.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.