directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 08:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Dilluns, 2 de maig de 2016 10:31 h

Vilanova modificarà l'ordenança de sorolls per permetre l'organització de festivals "amb especial projecció cultural"

L'alcaldessa, Neus Lloveras, diu que el canvi es basa en la legislació vigent i assegura que deixarà "menys marge d'interpretació"

ACN Vilanova i la Geltrú.-El Ple de Vilanova i la Geltrú votarà aquest dilluns a la tarda una modificació de l'ordenança reguladora de sorolls per garantir que es poden fer aquells festivals i activitats a l'aire lliure que tinguin "especial projecció cultural". El govern defensa el canvi en la normativa per a què hi hagi "menys marge d'interpretació" en la concessió de llicències. L'alcaldessa, Neus Lloveras, assegura que la modificació es basa en la legislació vigent i garanteix que fins ara tots els permisos atorgats a festivals han estat correctes, però vol evitar cap escletxa que doni peu a un nou procés judicial com el del Nowa Reggae al Molí de Mar. El canvi a l'ordenança permetrà que festivals com el Nowa, el Vida, el FIMPT o les festes de barris puguin superar els límits de soroll més restrictius, sempre i quan l'Ajuntament emeti prèviament un informe que ho justifiqui.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.