directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 23:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dissabte, 7 de maig de 2016 11:10 h

Collboni pressiona ERC perquè se sumi al pacte amb Colau

El líder del PSC a Barcelona critica el veto dels republicans perquè tots dos partits ja governen junts a l'AMB

ACN Barcelona.-El líder del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, ha llençat un missatge a ERC perquè se sumi a un govern amb els socialistes i els d'Ada Colau. En declaracions als periodistes aquest dissabte, Collboni ha defensat que els republicans han de prendre una doble decisió: "o bloqueig o pactes; o partidisme o Barcelona". A més, ha recordat que ERC ja governa amb el PSC a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) des de fa un any. Davant de la negativa d'Alfred Bosch a sumar-se a un pacte amb el PSC, Collboni ha assegurat que "en coherència, el que farà ERC serà sortir del govern de l'Àrea Metropolitana perquè el PSC que hi ha a Barcelona és el mateix que hi ha a l'AMB". El portaveu del socialistes de Barcelona ha acusat a Alfred Bosch de fer "un càlcul partidista que no prioritza Barcelona ni la capacitat d'arribar a acords".

El president del grup municipal socialista ha reclamat "un acord d'esquerres el més ampli possible". Collboni ha negat que el PSC representi la vella política i sigui incompatible amb un 'govern del canvi' i ha recordat que "si algú ha canviat Barcelona és el PSC i els alcaldes socialistes".Jaume Collboni ha defensat la urgència d'un acord per no bloquejar les institucions. "No podem esperar més, fa massa mesos que s'arrosseguen necessitats de la ciutat", ha detallat Collboni. En clara referència a ERC, el regidor socialista ha afirmat que "si no pensem en Barcelona abans que en el nostre partit es bloquejarà la ciutat" i ha fet un paral·lelisme amb la manca d'acord a Madrid.Collboni ha negat que el pacte amb Colau estigui ja tancat. "Fet no està perquè ja veieu que les declaracions es van succeint", ha explicat que el líder del PSC, que creu que fins ara no s'ha pogut arribar a un acord pel "partidisme i el tacticisme" però també per "la manca de capacitat de diàleg" de BComú.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.