Rajoy obre la precampanya amb un vídeo on alerta que "l'extremisme" farà de "dissolvent" de la unitat d'Espanya
El líder del PP fa una crida a la participació malgrat que admet que la repetició de les eleccions "pot cansar molta gent"
ACN Madrid.-El líder del PP i president espanyol en funcions, Mariano Rajoy, ha obert aquest dilluns la precampanya electoral de la seva formació amb un vídeo de poc menys de dos minuts de durada on fa una crida al vot per a una "Espanya moderada" i adverteix que "l'alternativa extremista" farà de "dissolvent" de la "unitat" d'Espanya la "democràcia constitucional" i el "progrés econòmic". El vídeo, rodat a La Moncloa, presenta un Rajoy en pla estàtic que llança un missatge directe a la càmera. Rajoy adverteix que malgrat que la repetició de les eleccions "pot cansar a molta gent", cosa que considera "lògica", els ciutadans han de seguir "cultivant" la democràcia amb el seu "protagonisme i participació".
El líder del PP assegura que l'Estat es troba en una nova "cruïlla" entre "l'oportunitat d'apuntalar la recuperació" o "lliscar pel camí de la incertesa, la inestabilitat i la inseguretat". Segons assegura, el PP aposta per "la concòrdia i l'esperança de l'Espanya moderada" mentre que "una alternativa extremista treu el cap com un dissolvent de tot el bo que tenim: la nostra unitat, la nostra democràcia constitucional i el nostre progrés econòmic". Per això demana que "ara més que mai" els ciutadans vagin a les urnes amb una "decisió seriosa" perquè "el 26 de juny tenen l'oportunitat d'adoptar la millor decisió sobre el futur dels espanyols i per a aquest gran país".






