directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 13:18 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Oriental doble fletxa Dimarts, 17 de maig de 2016 06:51 h

Els Mossos detenen un home per cometre set robatoris amb força en habitatges del Berguedà i el Vallès Oriental

En quatre ocasions, també es va endur el cotxe dels inquilins

ACN Berga.-Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 22 d'abril un home de 29 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Berga, com a presumpte autor de set robatoris en set domicilis de Sant Fost de Campsentelles primer i a Borredà, Berga i Gironella posteriorment. En el primer d'aquests, el detingut es va endur el cotxe dels propietaris després d'accedir-hi de matinada, una operació que va repetir fins a tres vegades, a més d'endur-se joies, diners en metàl·lic i aparells d'electrònica. L'home sempre utilitzava el mateix 'modus operandi', primer seleccionava na casa aïllada i hi accedia forçant una de les finestres amb un tornavís. Un cop a l’interior buscava les claus del cotxe que tingués la família i el sostreia, amb la finalitat de desplaçar-se fins a altres cases i entrar-hi a robar.

L’Àrea d’Investigació Criminal de la Regió Policial Central va fer-se càrrec de la investigació la qual va culminar el 22 d’abril passat quan van detenir el lladre in fraganti després d’haver comès l’últim robatori. La majoria d'articles sostrets així com els quatre vehicles van poder ser recuperats i retornats als seus propietaris.D'altra banda, després de passar a disposició judicial, el jutge va ordenar la seva posada en llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.