directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 01:36 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 18 de maig de 2016 14:06 h

María del Mar Blanco: “O s’està amb els botxins o amb les víctimes. No hi ha equidistància que valgui”

Les associacions de víctimes del terrorisme, PPC i C’s clamen contra la visita d’Otegi i lamenten que el PSC no hagi estat a la seva trobada per poder fer “la foto de la unitat dels demòcrates”

ACN Barcelona.-C’s i PPC s’han reunit amb la presidenta de l’Associació de Víctimes del Terrorisme (AVT), María del Mar Blanco, i el president de l’Associació Catalana de Víctimes d’Organitzacions Terroristes, José Antonio Vargas. Posteriorment, han comparegut conjuntament al Parlament per clamar contra la visita del líder de Sortu, Arnaldo Otegi, carregar contra aquells que s’han vist amb ell i “li han donat veu” i criticar que una institució com el Parlament l’hagi rebut. Blanco ha estat especialment dura amb la presidenta de la cambra, Carme Forcadell, a qui li ha recordat que “aquí o s’està amb els botxins o amb les víctimes” perquè en aquesta qüestió “no hi ha equidistància que valgui”. En aquest sentit, tant ella com Vargas han considerat que “és indigne” que una institució com el Parlament hagi tractat amb “un terrorista com Otegi”. Xavier García Albiol (PPC) i María del Mar Blanco, a més, han retret al PSC que no hagi estat present a la seva reunió “i no hagi fet possible la foto de la unitat dels demòcrates amb les víctimes”. Inés Arrimadas (C’s) s’ha mostrat segura que el mateix rebut a Otegi que mostren ells el senten “molts votants de CDC, ERC i Podem”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.