directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 30 d'octubre de 2026 21:20 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 16 de juny de 2016 12:45 h

Jordà (ERC): "El general Franco hauria firmat la llei Wert, treballarem de manera ferma per derogar-la"

La cap de llista per Girona aposta perquè la futura república catalana inverteixi mínim un 6% del PIB en polítiques educatives

ACN Girona.-La cap de llista d'ERC a les comarques gironines, Teresa Jordà, ha carregat contra la política educativa que ha desplegat l'estat espanyol durant el darrer mandat. La candidata ha assegurat que "el general Franco hauria firmat la llei Wert abans de presentar-se, perquè diu molt d'aquella època". Per això, ha assegurat que ERC continuarà picant pedra al Congrés per evitar que s'apliqui. "Treballarem de manera ferma perquè es derogui", ha afegit. Aquest dijous, Jordà ha presentat a la UdG les propostes de joventut i educació acompanyada d'estudiants i dels candidats Susanna Pagès i Quim Ayats. La candidata advoca perquè la futura república catalana inverteixi mínim un 6% del PIB en polítiques educatives. "El fracàs del sistema educatiu acaba essent el fracàs d'un país", ha assegurat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.