directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 01:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 18 de juny de 2016 14:27 h

Rivera demana votar “amb il·lusió i esperança” front als que volen que es voti “amb por o set de venjança”

El candidat ‘taronja’ alerta sobre la polarització de la campanya i reivindica C’s com "el canvi sensat”

ACN Madrid .-El candidat de Ciutadans (C’s) a la presidència del govern espanyol Albert Rivera, ha demanat els votants que el pròxim 26-J vagin les urnes confiant en “l’Espanya de les oportunitats” i que no ho facin ni “des de la por” ni “des de la venjança”, com ha dit que volen “els extrems”. En aquest sentit, durant el seu acte electoral d’aquest dissabte a Sevilla, Rivera ha alertat front a la polarització de la campanya i ha reivindicat C’s com la formació “del canvi sensat”. El candidat ha dit que el pròxim 26-J els votants es juguen no només el repartiment dels escons sinó “aixecar de nou Espanya”. Al respecte ha dit que en aquests comicis els ciutadans no han de deixar “que els extrems vagin a les urnes” perquè l’Estat “no es pot permetre un altre bloqueig de sis mesos”. Rivera ha advertit que si alguna formació vol que el populisme guanyi les eleccions “la recepta és que tot continuï igual”.

“Alguns volen blocar el país pensant en més en els seients que no en Espanya”, ha asseverat. Front a això, ha dit que C’s és l’únic partit que pot frenar el populisme i posar en marxa la regeneració perquè té “les mans netes i lliures”. Rivera ha comparat el seu partit amb “aquell jugador que entra per la banda, després de l’esgotament de la vella política, amb un partit lleig, i que finalment acaba bé”. El candidat de C’s ha demanat un gran resultat perquè “hi hagi canvi, esperança i il•lusió” i ha afirmat que “Espanya no és ni una suma de lletres ni 350 escons”. Rivera ha reiterat que no governarà “de la mà dels que volen trencar Espanya” i que no cal un referèndum per a Catalunya sinó una reforma de la Constitució. El líder ‘taronja’ ha assenyalat que alguns diuen que l’Estat espanyol està abocat a la polarització i als fracassos però que davant d’això ell creu que les crisis són oportunitats perquè C’s és el garant que “ni la corrupció ni el populisme” arribin al govern. “Calen nou governs, nous equips, noves polítiques i un canvi de cicle, perquè ja s’està esgotant aquest model”, ha dit Rivera que ha demanat votar “amb el cap i amb el cor” perquè “des de la por i amb set de venjança no anem a canviar el país, l’anem a deixar pitjor”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.