directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 6 de novembre de 2026 03:59 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dissabte, 18 de juny de 2016 14:48 h

Iceta avisa que “l’únic pacte” que acceptaran els socialistes és el que “faci president a Pedro Sánchez”

Batet presenta el PSC com “l’alternativa a la dreta de les desigualtats” i a “l’esquerra moralista que vol acabar amb les desigualtats per decret”

ACN L'Hospitalet de Llobregat.-El líder del PSC, Miquel Iceta, ha participat aquest dissabte a l’acte central de la campanya del seu partit, des d’on ha volgut avisar a Units Podem i En Comú Podem que “l’únic pacte” postelectoral pel que apostaran els socialistes és el que faci president a Pedro Sánchez, candidat del PSOE. Iceta també ha carregat contra els que "volen enfrontar pobles per fer valer les seves idees", sense concretar si es referia al PP o als discursos de la socialista presidenta d'Andalusia. "No volem privilegis, volem justícia", ha rematat. En el mateix míting, que ha comptat amb la presència del presidenciable socialista, també ha intervingut la candidata del PSC, Meritxell Batet, que ha presenta el seu partit com “l’alternativa a la dreta de les desigualtats”, en referència al PP, i a “l’esquerra moralista que vol acabar amb les desigualtats per decret”, fent al·lusió a Units Podem.

Miquel Iceta ha fet una intervenció al míting central del PSC amb un to elevat i, probablement, el més animat de tots els que hi ha participat. El líder socialista ha demanat que s’aprofitin les eleccions per “passar comptes”, d’una banda a “Pablo Iglesias junior” per haver “donat una segona oportunitat a Rajoy”, i de l’altra al propi president espanyol en funcions perquè “no pot marxar sense càstig” pel que ha fet des del govern. En aquest sentit, ha carregat durament contra les polítiques de Rajoy i ha repetit que “va arribar a Moncloa mentint i fent promeses falses” i que ara mereix “que el jubilin” els electors. El líder del PSC, però, s’ha mostrat visiblement vehement en parlar dels possibles pactes posteriors al 26-J. “ Volem un pacte d’àmplia majoria, per a un govern progressista, i per fer president a Pedro Sánchez. Aquest és l’únic pacte que farem nosaltres”, ha avisat.En aquest mateix sentit, i després de criticar al PP de nou per la seva política territorial, ha carregat contra aquells que “volen enfrontar pobles per fer valer les seves idees”. “Pobres lideratges i pobres idees”, ha dit, tot afegint que els catalans “no Volem privilegis, volem justícia”. Iceta no ha fet referència a ningú en concret, però aquesta proclama –que ja havia fet en alguna ocasió- l’ha repetida just la setmana que la líder del PSOE andalús, Susana Díaz, carregués contra els “privilegis” dels catalans. Per la seva part, la cap de llista del PSC, Meritxell Batet, ha centrat la seva intervenció en reiterar els motius pels que “s’ha de votar socialista i aconseguir un canvi a la Moncloa”. En aquest sentit, ha remarcat que els socialistes són “l’alternativa a la dreta de la desigualtat, i a l’esquerra moralista que creu que pot acabar amb la desigualtat per decret”. Per intentar apujar els ànims al socialisme català, Batet també ha assegurat que el PSC “ni ens rendim ni canviem ni ens amaguem”. “No estem en política per estar a la moda ni agafar el que ven més, estem en política perquè volem ser servidors públics i millorar la vida de la gent”, ha afegit. L’acte també ha comptat amb la participació de l’alcaldessa de L’Hospitalet, Núria Marín, que ha volgut dirigir-se als votants d’En Comú Podem que havien estat socialistes anteriorment. “Vull demanar-los que tornin, que confiïn en nosaltres, que confiïn en un partit renovat, amb noves idees, que confiïn en l’esquerra que no vol assaltar el cel sinó transformar la terra on vivim”, ha sentenciat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.