directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 4 de novembre de 2026 17:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Occidental doble fletxa Dimarts, 21 de juny de 2016 10:59 h

Detinguts dos homes per diversos robatoris a Sabadell i Santa Perpètua de la Mogoda

Un d'ells és menor d'edat i se li imputen fins a set robatoris amb violència i intimidació a d'altres menors a plena llum del dia

ACN Sabadell.-Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes per diversos robatoris comesos al Vallès Occidental. El primer és un menor d'edat que va ser detingut el passat 25 de maig a Sabadell relacionat amb un mínim de set robatoris violents a d'altres menors a plena llum del dia. El jove, que sempre actuava sol, triava la víctima que li semblava més adient, la seguia i, finalment, quan arribaven a un lloc discret s’hi abraonava escanyant-la i, mentre l’amenaçava, li robava els objectes que duia al damunt, principalment objectes electrònics. En el segon cas, els investigadors van saber que entre el gener de 2015 i el maig de 2016 es van cometre tres robatoris amb força a establiments comercials d’Esplugues de Llobregat, Sabadell i Santa Perpètua de la Mogoda. Amb els indicis obtinguts en el procés d’investigació, els agents van relacionar una mateixa persona amb tots els fets i, gràcies a unes imatges obtingudes, van identificar l’autor, un home amb 62 antecedents per fets similars. Finalment, els agents van detenir l’home el 7 de juny a Sabadell que, després de passar a disposició judicial, ha ingressat a presó.

En els dos casos, els mossos no descarten relacionar-los amb més fets delictius i les investigacions continuen obertes.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.