directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 16:51 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 21 de juny de 2016 16:26 h

Munté retreu la “demagògia” dels que demanen millores en educació però han impedit aprovar els pressupostos

La consellera assegura que les substitucions a centres d’alta complexitat i el decret de l’escola inclusiva no es podran desenvolupar en situació de pròrroga pressupostaria

ACN Barcelona.-La consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Neus Munté, ha retret la “demagògia” d’aquells que, per una banda, demanen millores del sistema educatiu però, d’altra banda, no han permès l’aprovació dels pressupostos del 2016. En la roda de premsa posterior al Consell Executiu, Munté ha defensat que els comptes estaven “ben orientats per atendre les necessitats del sistema” i ha lamentat que ara les necessitats no es podran atendre de la mateixa manera. Concretament, ha explicat que a causa de la situació de pròrroga pressupostària no es podrà desenvolupar el reforç a centres d’alta complexitat ni el decret de l’escola inclusiva. En canvi, ha garantit que el curs escolar podrà començar amb normalitat tenint en comte l’increment de l’alumnat, que es donarà resposta al professorat de l’escola inclusiva i que hi haurà els recursos necessaris per a beques menjador.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.