directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 08:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Camp doble fletxa Dimarts, 21 de juny de 2016 22:54 h

Homs reclama la dimissió de Fernández Díaz, que es retiri de candidat i que el Parlament cessi De Alfonso

El cap de llista de CDC parla de "conspiració fúnebre" pròpia d'una "república bananera" i titlla el ministre de "covard"

ACN Cambrils.-El candidat de CDC a les eleccions del 26-J, Francesc Homs, ha demanat aquest dimarts la dimissió del ministre de l'Interior en funcions, Jorge Fernández Díaz, però també que es retiri de candidat del PPC. Homs també ha reclamat al Parlament que cessi el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Daniel de Alfonso. Després que hagi transcendit la gravació de converses entre els dos conspirant contra CDC i ERC, Homs ha parlat de "conspiració fúnebre" pròpia d'una "república bananera", i ha carregat especialment contra el ministre en funcions. Aquesta conversa, ha dit, "és l'expressió de qui és dèbil, de qui es pensa que mentint, fabricant mentides i difamant se'n sortirà, i els covards com Fernández Díaz no se'n sortiran mai".

"És evident que les clavegueres de l'Estat existeixen". Així ha reaccionat Homs a les converses entre el ministre de l'Interior en funcions i el director de l'Oficina Antifrau. El candidat convergent ha reclamat al Parlament que prengui mesures sobre de Alfonso, però sobretot ha exigit a Fernández Díaz no només que dimiteixi com a ministre, sinó que renunciï a ser candidat. "Una persona demòcrata no pot haver participat en aquest tipus de converses i persecucions, de voler fabricar proves contra adversaris polítics", ha remarcat Homs en declaracions als mitjans abans del míting que ha protagonitzat a Cambrils. Al seu parer, aquest tipus de situacions "no són pròpies d'un estat de dret, sinó d'una república bananera".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.