directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 06:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 22 de juny de 2016 11:36 h

L'Institut de Seguretat Pública gradua 177 nous agents per a policies locals de 56 municipis

Puigdemont situa la policia com una gran estructura d'estat i lamenta que la manca de pressupost eviti la convocatòria de noves places de mossos

ACN Mollet del Vallès.-L'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISCP) ha celebrat aquest dimecres la 29a promoció del curs de formació per a policies, on s'han graduat 177 nous agents per a 56 policies locals. El municipi que més n'aporta és Barcelona, amb un total de 96 agents, mentre que la resta en tenen entre un, com Cadaqués –és el municipi més petit– i els sis agents de Barberà del Vallès. El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha presidit l'acte i ha destacat la seguretat com una de les grans estructures d'estat que s'estan construint per a un "estat de dret i democràtic". El president ha reafirmat el compromís del Govern amb l'ISPC tot i lamentar que per la no aprovació dels pressupostos de la Generalitat no es podrà incrementar en 400 places el cos de Mossos d'Esquadra, com estava previst.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.