directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 20:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 22 de juny de 2016 12:13 h

La XAL, la CCMA i el Mercat de l’Audiovisual de Catalunya obren la convocatòria dels segons premis MAC

La data límit de presentació de projectes és el 31 d'octubre de 2016

ACN Barcelona.-Els premis MAC s'obren a projectes audiovisuals innovadors pensats per a la seva explotació en suports digitals, d'acord amb l'evolució de les tecnologies de la comunicació, així com la del mercat. Els premis s'obren a continguts d'entreteniment, divulgació i cultura des d'un plantejament on-line, sense diferenciar entre categories de ràdio i televisió, ja que s'entenen com a projectes cent per cent transmèdia. Als aspirants a aquests premis se'ls demana, a més de la definició, sinopsi i continguts del projecte, una estratègia de comunicació i màrqueting, de creació de comunitats digitals i d'interacció amb els públics, així com un pla de micromecenatge. La data límit de presentació de projectes per a la segona edició és el 31 d'octubre de 2016.

Un jurat format per membres de la Xarxa Audiovisual Local, la Corporació Catalana de Mitjans AudIovisuals i el Mercat de l'Audiovisual de Catalunya faran una selecció dels 5 projectes finalistes que es presentaran en un 'pitching' el 30 de novembre de 2016, d'on ha de sortir un sol guanyador. El projecte guanyador podrà desenvolupar el projecte a través d'una aportació econòmica per part de la XAL i la CCMA, a més de la necessitat de fer un micromecenatge i de l'aportació d'un espònsor. L'objectiu d'aquestes condicions és poder disposar d'una dotació econòmica que permeti desenvolupar el projecte i fer-lo en una situació real de mercat. Així mateix, el fet que sigui on-line permetrà potenciar els recursos de les xarxes i no estar subjectes a les necessitats de programació dels mitjans. A la primera edició dels Premis MAC, celebrada l'any passat, es van seleccionar cinc projectes televisius i dos de ràdio. D'aquests, finalment es va fer el pilot de quatre projectes de televisió i els dos radiofònics.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.