directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 22:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 22 de juny de 2016 19:09 h

Montoro anuncia 991,2 milions del FLA per al País Valencià i demana Ximo Puig “que treballi i deixi de parlar”

El ministre d’Hisenda en funcions assegura que l’endarreriment del fons, per pagar proveïdors, correspon a què no s’ha presentat l’ajustament “en temps i forma”

ACN València .-El ministre d’Hisenda en funcions Cristóbal Montoro ha anunciat aquest dimecres que els 991,2 milions d’euros corresponents al Fons de Liquiditat Autonòmica (FLA) pendents es remetran a la Generalitat Valenciana aquest dijous. Montoro ha fet aquest anunci en el marc d’una reunió amb empresaris valencians en la qual ha justificat l’endarreriment en el pagament al fet que el govern valencià no ha presentat el pla d’ajustament requerit “en temps i forma i segons els requisits establerts”. En aquest sentit, el ministre en funcions ha afegit que 448 milions d’euros més estan pendents si l’executiu valencià hagués enviat les factures a temps.

Davant les crítiques reiterades de la Generalitat Valenciana per l’endarreriment Montoro ha demanat aquest dimecres al govern valencià que “deixin de parlar i es posin a treballar”. En aquesta mateixa línia, ha afegit que no té sentit que la Generalitat Valenciana hagi demanat un avançament de tresoreria amb càrrec a la liquidació dels pressupostos del 2014 si encara no ha enviat les factures. Montoro ha criticat que el Consell de Ximo Puig faci “política d’enfrontament” i ha indicat que és “el contrari del que li interessa a l’Espanya de les autonomies”. Sobre les crítiques a la gestió del ministre per part del govern valencià, al•legant diferències de tractament en relació amb els governs autonòmics del PP, Montoro ha dit que no està fent res diferent que no hagi fet en el passat i “els que són nous són ells”. El ministre ha continuat assenyalant que escolta els dirigents valencianes queixar-se de les retalles però que en cap moment ell ha demanat retallades sinó destinar els recursos al finançament i a reduir el dèficit.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.