directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Vallès Oriental doble fletxa Dijous, 23 de juny de 2016 12:08 h

Comín demana la dimissió de Rajoy per emparar l'ús "corrupte" d'Antifrau, Fiscalia i la policia

El conseller reclama a Daniel de Alfonso que "demani perdó al país" i "marxi a casa seva de forma fulminant"

ACN Granollers.-El conseller de Salut, Antoni Comin, ha reclamat la dimissió de Rajoy, Fernández Díaz i Daniel de Alfonso per "emparar praxis polítiques impròpies d'un estat democràtic". Comín ha parlat d'un "ús corrupte" de l'Oficina Antifrau, Fiscalia i la policia amb l'objectiu d'aturar el procés i perseguir idees polítiques. En aquest sentit, ha qualificat els informes sobre Carme Forcadell d'una "gravetat extraordinària" i d'un "delicte" . Comín també ha reclamat a Daniel De Alfonso que "demani perdó al país" i "marxi cap a casa seva de forma fulminant". El titulat de Salut considera un "escàndol absolut" la frase "les hemos destrozado el sistema sanitario". "És indignant", ha etzibat Comin en una visita a l'Hospital de Granollers.

Visiblement enfadat, el conseller Comín ha denunciat l'ús polític “indigne" d'institucions públiques com Fiscalia, Antifrau o la policia. “La policia no ha de perseguir idees polítiques"; "és un delicte, és una vergonya i és incompatible amb la Constitució", ha sentenciat. "L'ús indigne d'aquestes institucions no s'ha de tolerar", ha assegurat en relació als informes de la policia espanyola sobre Carme Forcadell i l'Assemblea Nacional Catalana, publicats per la Cadena Ser. "On estem, on vivim? En un estat on la policia persegueix la gent per les seves ideologies”, s'ha preguntat. "El que és greu és que aquestes alçades no s'hagin produït les dimissions de De Alfonso, del ministre de l'Interior i del president del govern espanyol per emparar praxis impròpies d'un estat democràtic".La salut, un "dret sagrat"Comín també ha mostrat la seva indignació amb el director de l’Oficina Antifrau per la frase “les hemos destrozado el sistema sanitario”, pronunciada durant la conversa amb el ministre d’Interior, segons les gravacions que ha tret a la llum el Diario Público . "La frase mereix la dimissió fulminant"; "és un escàndol total i infinit"; "això és fer mal a la societat"; "el dret a la salut és un dret sagrat”, ha indicat el conseller.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.