directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 06:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 4 de juliol de 2016 12:20 h

Vueling va recuperant la normalitat al Prat tot i que molts vols acumulen retards de més de tres hores

El passatgers afectats critiquen la manca d'informació i qualifiquen de "caòtica" la gestió de les incidències per part de la companyia

ACN El Prat de Llobregat.-Tot i les mesures que la direcció de Vueling està prenent per acabar amb el col·lapse dels darrers dies, el cert és que la majoria de vols de la principal companyia aèria del Prat continuen sortint i arribant amb retards importants. Així, per exemple, la majoria dels que havien de sortir entre les 9 i les 10 del matí acumulen retards superiors a les dues hores de mitjana. El mateix passa amb les arribades. Aquest matí encara arribaven avions, com el procedent d'Eivissa a les 9:50, que ho han fet amb més de nou hores de retard. Com ha vingut succeint tot el cap de setmana, els passatgers han criticat la manca d'informació per part de la companyia i el caos a l'hora de gestionar les incidències. "Hem hagut de passar la nit a l'aeroport d'Eivissa perquè el nostre vol s'ha retrassat nou hores i, si no ho demanem, no ens donen ni un entrepà", critica l'Íngrid.

Que la situació era aquest dilluns molt diferent a la viscuda els últims quatre dies es podia comprovar a les cues davant els taulells de reclamacions de Vueling. De fet, durant bona part del matí els passatgers que volien reclamar no han hagut d'esperar pràcticament res quan els últims dies moltes persones havien de fer cua durant més de tres hores.Amb tot, els retards han continuat en molts vols de la companyia. En Rodrigo, per exemple, explicava que divendres va arribar de Lió amb més de sis hores de retard i que avui el seu vol, que havia d'enlairar-se a les 9:30, ja sortia amb un retard de més de dues hores. "Sé pel web de Vueling que el meu vol surt amb retard, però el personal de la companyia m'ho nega i no m'informa de quan podré sortir finalment", criticava.Molts dels passatgers que aquest matí s'han acostat als taulells d'atenció al client de Vueling eren del vol que ha aterrat a les 9:30 provinent d'Eivissa amb més de nou hores de retard. La Raquel explicava que la companyia els ha anat retrassant el vol hora rere hora sense cap explicació i que han hagut de passar la nit com han pogut.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.