directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 16:48 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 4 de juliol de 2016 14:30 h

ERC creu que el caos de Vueling exemplifica que sense un estat Catalunya té "poc marge de maniobra en temes cabdals"

Els republicans lamenten que sigui AENA qui gestioni operativament els vols i que el Govern tingui pocs mecanismes de sanció

ACN Barcelona.-El portaveu d'ERC, Sergi Sabrià, veu en el caos de Vueling els darrers dies un exemple més que "sense un estat" Catalunya té "poc marge de maniobra en temes cabdals". En aquest sentit, el republicà ha lamentat que sigui AENA i l'estat espanyol qui gestiona l'operatiu dels vols que s'enlairen des d'El Prat i que això minvi la capacitat "d'actuació" de la Generalitat respecte d'una companyia que opera al voltant del 40% dels vols en aquest aeroport. En aquest sentit, Sabrià ha admès que els mecanismes de la Generalitat per sancionar la companyia són "pràcticament reduïts a zero" però ha felicitat l'executiu català per una reacció ràpida. "Que ha fet reaccionar posteriorment el ministeri" de Foment, ha assenyalat.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.