El Barça combatrà interpretacions “abusives” de la llei davant la reclamació dels impostos que no ha pagat per no ser SA
El club esportiu recorda a la CE que ha complert “en tot moment” la legislació espanyola
ACN Barcelona.-La Junta Directiva del Barça ha anunciat aquest dilluns que defensarà els interessos dels seus socis davant d’interpretacions “abusives” de la llei. Ho ha anunciat en relació a la petició de la Comissió Europea al govern espanyol perquè recuperi els milions d’euros que l’entitat hauria rebut des dels anys 90 per no ser Societat Anònima. A banda del Barça, la petició es fa extensiva al Reial Madrid, a l’Athletic Club de Bilbao i a l’Osasuna, que també han gaudit d’una fiscalitat reduïda. A banda, la CE considera que València, Elx i Hèrcules han rebut avals il·legals o préstecs irregularment barats.
Des de la Junta s’ha volgut subratllar que el club ha complert “en tot moment” el que preveu la legislació espanyola a través de la seva Llei de l'Esport, aprovada el 15 d’octubre del 1990.A banda, s’ha puntualitzat que des del mes de gener d’aquest any 2016, l'entitat esportiva tributa tal com estableix la reforma de l’Impost de Societats, i ja no té cap diferència fiscal respecte a la resta de clubs espanyols.






