directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 d'octubre de 2026 18:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 5 de juliol de 2016 12:34 h

CiU acusa Colau de preocupar-se més "de les coses que passen a l'altra banda del món" que dels usuaris de Vueling

Joaquim Forn critica que l’alcaldessa no hagi donat la cara, malgrat reconèixer que l'Ajuntament no té competències en aquest àmbit

ACN Barcelona.-El portaveu del grup municipal de CiU a l’Ajuntament de Barcelona, Joaquim Forn, ha retret a l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que es preocupi de les coses que passen a l’altra banda del món i no faci referència a les que afecten als barcelonins, com el caos de Vueling. En un esmorzar organitzat pel Fòrum Europa Tribuna Catalunya, Forn ha demanat que l’alcaldessa “doni la cara” i estigui al costat de la gent que pateix, tot i reconèixer que l’Ajuntament no té competències en transport aeri. I en aquest sentit, ha posat d’exemple l’exalcalde Xavier Trias. “Tenia una màxima que deia: qualsevol cosa que passi a la ciutat, sigui o no de la meva competència, em compet”, ha recordat. A més, també ha retret que Colau estigués “desapareguda” amb la vaga del transport. “No pot ser que ens agradin tant els discursos abstractes. Tothom està d’acord en arreglar els problemes del món, però abans arregli els de casa, que en té molts i vostè n’és la primera responsable”, ha conclòs.

Forn ha participat aquest dimarts en un esmorzar col·loqui davant gairebé 250 persones, principalment membres de CDC i representants associatius i empresarials que s’ha celebrat a Barcelona. Hi han assistit el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, diputat al Congrés de Diputats, Francesc Homs, i el diputat de Junts pel Sí i exconseller de Justícia, Germà Gordó, entre d’altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.