directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 24 d'octubre de 2026 10:09 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 5 de juliol de 2016 14:07 h

C's proposa una comissió d'investigació parlamentària sobre la "contractació a dit" als ajuntaments

De Páramo coincideix amb el PPC en reclamar explicacions a Puigdemont i aposta perquè el president s'expliqui davant de l'hemicicle

ACN Barcelona.-C's ha proposat la creació d'una comissió d'investigació al Parlament sobre la "contractació a dit" als ajuntaments arran de l'operació de la Guàrdia Civil relacionada amb la consultora Efial. El diputat i secretari de Comunicació del partit, Fernando de Páramo, ha defensat que aquesta comissió sigui específica dels casos locals i ha marcat distància de la comissió d'estudi sobre corrupció que ja està en marxa i que presideix la CUP -han acusat l'esquerra anticapitalista de "bloquejar-la" amb una presidència que es va oferir "a dit" des de Junts pel Sí. En qualsevol cas, De Páramo ha reclamat "explicacions immediates" a Puigdemont i confia que el president s'explicarà per iniciativa pròpia. Si no és així, se sumaran a la petició de compareixença a la cambra catalana. "Per molt que CDC s'esforci de parlar només d'independència, en canviar sigles, colors i logos, no en canviar persones, no hi haurà estelada suficientment gran per tapar tots els casos de corrupció".



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.