directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 22:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Pallars Sobirà doble fletxa Divendres, 15 de juliol de 2016 13:52 h

Florido Dolcet seguirà 4 anys més a la presidència de l'Associació d'Empreses d'Esports d'Aventura del Pallars Sobirà

Entre els objectius marcats hi ha millores en la senyalística, reconeixement internacional de les titulacions, i la navegabilitat a la presa de Sossís i Sort

ACN Sort.-Florido Dolcet continuarà 4 anys més al capdavant de l'Associació d'Empreses d'Esports d'Aventura del Pallars Sobirà en ser reelegit per unanimitat dels socis de l'entitat. Dels 13 socis de l'Associació a l'assemblea i van assistir 6 i tots van donar el seu vot a Dolcet. Entre els objectius que s'ha marcat el reelegit president hi ha executar el conveni amb la Diputació de Lleida de manteniment i neteja de les lleres del riu i fer navegable el pas per les preses de Sort i Sossís. Florido Dolcet ha dit que durant aquest mandat vol senyalitzar els miradors que s'han fet al costat del riu amb informació bàsica pels turistes i pels professionals del riu que vénen de fora. Pel nou president és molt important aconseguir el reconeixement internacional de les titulacions dels professionals dels esports d'aventura.

Dolcet ha explicat que per aquesta nova legislatura es molt important ampliar els membres de l'Associació amb la incorporació de noves empreses. Dolcet ha dit que d'aquesta manera s'augmentarà en l'àmbit participatiu en la presa de decisions.Conscient de la situació econòmica del país, Dolcet ha explicat que li agradaria recuperar l'antic Camí Real entre Sort i Llavorsí. Aquest camí transcorre al costat del riu i se n'aprofitarien tant les empreses d'esports d'aventura per fer un millor seguiment de les barques que baixen pel riu, els pescadors, la gent que practica bicicleta de muntanya o els senderistes.Florido ha dit que és important mantenir el conveni existent pel manteniment del cabal del riu que facilita la navegabilitat a les empreses.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.