Les agències de viatges catalanes preveuen l'anul·lació d'escales de vol a Turquia arran de l'intent de cop d'Estat
El president de l'ACAV, Martí Sarrate, creu que els darrers incidents violents han deixat "fora de joc" el país com a destí turístic
ACN Barcelona.-L'aeroport d'Istanbul és un punt de connexió molt important amb altres destinacions del món, i allà s'hi fan nombroses escales de vol amb tots els continents. Per això, l'Associació d'Agències de Viatges (ACAV) preveu que l'intent de cop d'Estat d'aquest divendres provoqui que molts catalans decideixin canviar el recorregut dels seus vols per evitar l'escala a Turquia. El seu president, Martí Sarrate, ha explicat a l'ACN que l'atemptat del mes de juny a l'aeroport d'Atatürk ja va fer disminuir l'interès de Turquia com a destí turístic, però considera que l'intent de cop d'Estat d'aquest ha deixat "fora de joc" Turquia com a destí turístic, malgrat que, segons ha dit, "és un país potencialment meravellós".
En declaracions a l'Agència Catalana de Notícies, el president de l'Associació d'Agències de Viatges, Marí Sarrate, ha lamentat que l'intent de cop d'Estat de Turquia ha acabat d'empitjorar la situació d'aquest país com a destí turístic. De fet, Sarrate ha explicat que l'atemptat terrorista que va patir l'aeroport d'Atatürk a finals del passat mes de juny ja va fer que molts catalans no escollissin aquest país com a destí de les seves vacances. Malgrat tot, Sarrate creu que la gent continuarà viatjant i ha assegurat que la conseqüència més directa de l'intent de cop d'Estat serà el fet que molts catalans intentaran modificar el recorregut dels seus vols per evitar les escales a Turquia.






