directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 22:04 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 27 de juliol de 2016 10:20 h

Els Mossos busquen els autors d’un robatori de rellotges i articles de luxe a un hotel de Barcelona

Aquest dimarts a les 21,30 h uns individus van entrar al vestíbul, van destrossar els aparadors i se’n van endur el contingut

ACN Barcelona.-Els Mossos d’Esquadra investiguen el robatori de rellotges de gamma alta i altres objectes de luxe perpetrat aquest dimarts a les 21.30 hores a l’Hotel Casa Fuster, ubicat al número 132 del Passeig de Gràcia, davant dels jardins Salvador Espriu. Segons han informat a l’ACN fonts policials, uns individus van entrar a l’hotel, van destrossar amb elements contundents alguns aparadors del vestíbul, i després de robar els articles van fugir. L’Hotel Casa Fuster és un establiment de cinc estrelles considerat de gran luxe.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.