directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 7 de novembre de 2026 07:52 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Garraf doble fletxa Diumenge, 28 d'agost de 2016 12:00 h

Els Bombers rescaten una escaladora ferida a Canyelles i un ciclista accidentat a Calonge

A Roses un jove de 19 anys i una menor de 14 resulten ferits menys greus en estimbar-se amb un quad

ACN Barcelona.-Els bombers van treballar aquest dissabte poc després de les vuit del vespre en el rescat d'una escaladora que va resultar ferida a la via La Facu, a Canyelles (Garraf). La dona, de 47 anys i veïna de Sitges, va rebre l'impacte d'una pedra al braç i va quedar penjada a la paret, sense poder-se moure. Poc després de les nou del vespre la van rescatar i una ambulància del SEM la va traslladar a l'Hospital Sant Camil del Garraf. D'altra banda, a dos quarts de nou del vespre els bombers van rescatar un ciclista que es va accidentar a prop del Puig d'Arques, a Calonge (Baix Empordà). L'home, veí de Barcelona i de 48 anys, va quedar ferit menys greu en una zona de difícil accés. Un cop rescatat una ambulància del SEM el va traslladar a l'hospital Josep Trueta de Girona.

Els Bombers també van treballar en un accident a Roses, en aquest cas dues persones en un quad que es va estimbar a la zona del Puig Rom. Les víctimes són un jove de 19 anys i una menor de 14, que van resultar ferits menys greus després que el quad va caure per un desnivell de 500 metres. Hi van treballar efectius dels bombers i tres ambulàncies del SEM, que van traslladar les víctimes a l'hospital Trueta.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.