directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 3 de novembre de 2026 17:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Penedès doble fletxa Dilluns, 29 d'agost de 2016 15:23 h

Desmantellen a Coma-ruga un punt de distribució de material falsificat destinat al ‘top manta’

Els Mossos d’Esquadra hi han intervingut més de 2.000 objectes valorats en més de 20.000 euros

ACN El Vendrell.-Els Mossos d’Esquadra han desmantellat un pis de Coma-ruga, al Vendrell (Baix Penedès), on s’hi emmagatzemava material per vendre al ‘top manta’. Aquest passat divendres, la policia va activar un dispositiu especial a primera hora del matí arran d’uns indicis que senyalaven un pis del carrer Àngel Tobies com a presumpte punt de distribució de material falsificat. Els agents van observar com un home sortia de l’habitatge i carregava deu farcells de grans dimensions dins una furgoneta. La policia va comprovar que es tractava d’objectes d’imitació. Tot seguit, els Mossos es van apropar al pis i van localitzar una dona que els va lliurar vint farcells més. En total, es van comptabilitzar 2.087 objectes, amb un valor econòmic de més de 20.000 euros.

Entre el material falsificat hi havia sabatilles esportives, samarretes, mitjons, colònies i bosses de mà. Els Mossos d’Esquadra investiguen ara l’home i la dona localitzats durant la detecció del material. Els dos tenen 48 anys i són veïns de Coma-ruga, i estan acusats d’un delicte contra la propietat industrial. Hauran de comparèixer davant el Jutjat d’Instrucció del Vendrell quan siguin requerits.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.