directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 19:24 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimecres, 31 d'agost de 2016 16:40 h

Òmnium anima a participar a les mobilitzacions de la Diada davant el "discurs anticatalanista" de Rajoy

L'entitat envia un correu electrònic als seus socis amb un missatge que convida a no "quedar-se de braços creuats" l'Onze de Setembre

ACN Barcelona.-Òmnium Cultural ha fet una crida a participar a les mobilitzacions de la Diada davant el "discurs anticatalanista" del president espanyol en funcions, Mariano Rajoy. Ho ha fet a través d'un correu electrònic que ha enviat als seus socis on exposa un missatge amb els motius per no "quedar-se de braços creuats" el pròxim Onze de Setembre. En el seu missatge, l'entitat assenyala que Rajoy ha basat bona part del discurs d'investidura en un "atac constant" a l'independentisme i a la sobirania de Catalunya.

Òmnium recorda que Rajoy considera l'independentisme "mancat de fonament" i afegeix que s'oblida de totes les lleis tombades pel Tribunal Constitucional com l'Agència Tributària de Catalunya, la Llei d'impostos als habitatges buits, el Decret llei d'impostos als bancs, la Llei de consultes populars, la Llei d'igualtat efectiva entre homes i dones, la Llei de prohibició del 'fracking' o la conselleria d'Afers Exteriors."Un nou atac a les institucions catalanes i a les aspiracions legítimes del nostre poble que no podem passar per alt", assegura Òmnium. L'entitat explica als seus socis que la Diada és "una gran oportunitat per tornar a demostrar al món allò que volem ser". "Cada vegada que sortim al carrer, aquest país es mou. Cada vegada que fem sentir la nostra veu, fem un pas més cap a la República Catalana", defensa l'entitat.L'entitat conclou que "Rajoy i tots els que ens neguen el referèndum voldrien que aquest 11-S et quedis a casa" i, per això, fa una crida a apuntar-se a la Diada a Salt, Tarragona, Berga, Lleida i Barcelona.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.