Homs diu que Rajoy ha actuat en la investidura com en la legislatura: "davant la falta d'arguments, castanya a Catalunya"
El portaveu del PDC reitera a Sánchez l'oferiment per parlar "de democràcia i de Catalunya"
ACN Barcelona.-El líder del PDC al Congrés, Francesc Homs, ha dit aquest divendres que el president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, ha actuat durant les últimes 48 hores, en els dos debats d'investidura igual que durant la legislatura: "sense proposar res constructiu, demanant suport gratis i davant del dubte i la falta d'arguments, castanya a Catalunya". A més, ha reiterat al líder del PSOE, Pedro Sánchez, la seva predisposició a parlar "de democràcia i de Catalunya".
En una breu intervenció d'uns dos minuts, Homs ha dit a Rajoy que no tenen confiança política en ell ni el que representa, i que el president en funcions és el principal responsable d'haver perdut els dos debats d'investidura. Per això, li ha demanat que assumeixi responsabilitats i no "esbronqui" a la resta de líders polítics.






