C's lamenta el "plantejament de trencament" de Puigdemont i l'adverteix: "Amb la CUP no se sap mai"
Arrimadas recomana al Govern una via més "constructiva" per trobar altres suports al Parlament i insta el president a fer "autocrítica per la falta d'estabilitat" política a Catalunya
ACN Santa Coloma de Gramenet.-La presidenta del grup parlamentari de C's, Inés Arrimadas, ha lamentat que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, mantingui un "plantejament de trencament", una via política que només pot tenir punt de coincidència amb l'esquerra anticapitalista. En aquest sentit, i l'endemà de la reunió entre Puigdemont i la CUP, Arrimadas ha advertit: "Ningú sap si finalment es trobaran, amb la CUP no se sap mai". Per això ha convidat Puigdemont a optar per vies "més constructives" per tal de establir "altres reunions i suports parlamentaris". "No sé si el votant de tota la vida de CDC estan d'acord que la governabilitat de Catalunya estigui a mans d'una assemblea de la CUP", ha apuntat Arrimadas en declaracions als mitjans. A més, Arrimadas ha compartit amb Puigdemont la crítica per la falta d'estabilitat a l'Estat però li ha demanat que en faci, i pel mateix motiu, en el cas de Catalunya.
"Mentre el president Puigdemont tingui plantejaments de trencament només podrà trobar la CUP i ningú sap si es trobaran, amb la CUP no se sap mai". Així ha valorat Inés Arrimadas, líder de C's a Catalunya, la trobada que van mantenir Puigdemont i la CUP aquest divendres. "Si tingués plantejaments més constructius, voler ser decisius a Espanya i no trencar-hi, podria tenir altres reunions i suports parlamentaris", ha apuntat Arrimadas en ple debat per la qüestió de confiança. "Ell només s'obre la porta a pactar amb la CUP", ha lamentat. En visitar les festes de Santa Coloma de Gramenet (Barcelonès), Arrimadas ha coincidit amb Puigdemont en criticar la falta d'estabilitat política a l'Estat. Ara bé, li ha demanat "autocrítica" també per al Parlament i la Generalitat. "Només es posen d'acord en dir que els polítics poden estar per sobre de tot i saltar-se les lleis", ha recriminat Arrimadas.






