directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 2 de novembre de 2026 03:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Alt Urgell doble fletxa Dimecres, 14 de setembre de 2016 12:55 h

La Guàrdia Civil intervé 115.000 dòlars a la duana de la Farga de Moles

L'infractor, de nacionalitat nord-americana, portava els diners amagats a la butxaca dels pantalons i en una motxilla

ACN Les Valls de Valira.-La Guàrdia Civil va sorprendre dilluns, 12 de setembre, a la duana de la Farga de Moles (Alt Urgell) un conductor procedent d'Andorra quan intentava accedir a territori estatal amb 115.000 dòlars (amb un valor al canvi de 102.238,92 euros), diners que no havia declarat. Cap a les dues de la tarda, agents del cos van aturar el vehicle en què anava i durant el registre van trobar 1.150 bitllets de 100 dòlars, a més de diversos euros, amagats a la butxaca dels pantalons del conductor i en una motxilla. L'infractor, un ciutadà de nacionalitat nord-americana de 66 anys, va ser denunciat per infringir la normativa que regula el blanqueig de capitals. L'home va poder continuar viatge amb 1.000,18 euros, en concepte del 'mínim de supervivència', mentre la resta dels diners va quedar sota la tutela de la Comissió per a la prevenció del blanqueig de capitals i infraccions monetàries del Banc d'Espanya.

Es tracta de la segona actuació més important d'aquest 2016 duta a terme per la Guàrdia Civil a la Farga de Moles en relació amb el blanqueig de capitals. La intervenció més important d'enguany va tenir lloc el 3 de maig, quan el passatger d'un autobús de línia regular Andorra-estat espanyol, de 56 anys, pretenia introduir, sense declarar, la quantitat de 168.120 euros, els quals es trobaven ocults en un forat de la seva jaqueta i en una ronyonera que portava per dins de la roba.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.