directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 27 d'octubre de 2026 18:14 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 15 de setembre de 2016 19:03 h

El Govern considera que el creixement de Ryanair al Prat per al 2017 constata les bones xifres a l'aeroport

Ricard Font avança que per primera vegada la companyia creixerà més a Girona i Reus que a Barcelona

ACN Barcelona.-El secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, ha assenyalat aquest dijous que el creixement que ha anunciat la companyia Ryanair d'un 5% al Prat de cara a l'estiu del 2017 constata les bones xifres de passatgers i connectivitat aquest estiu a l'aeroport. Així mateix, Font ha avançat en declaracions a l'ACN que en dues o tres setmanes l'aerolínia anunciarà un increment de "dos dígits" en rutes i freqüències als aeroports de Girona i Reus, que suposarà alhora un creixement de la companyia inferior per primera vegada a l'aeroport del Prat que el que registrarà a Girona i Reus l'any que ve.

Aquest dijous la companyia Ryanair ha explicat que preveu créixer un 5% a Barcelona de cara l'any que ve i transportar 6,9 milions de passatgers després d'anunciar una nova ruta a Sofia que comptarà amb tres vols setmanals i més freqüències a Oporto fins a un total de 17 cada setmana. Així, la companyia comptarà amb un total de 42 rutes al Prat, incloent Dublín amb tres vols diaris, Londres amb quatre i Roma que tindrà cinc vols cada dia. El Govern ha celebrat aquesta bona notícia relacionada amb el creixement de la companyia irlandesa a l'aeroport del Prat. Ricard Font considera que aquest creixement de l'aerolínia ajuda a consolidar les bones dades de passatgers a l'agost, que, segons ha recordat, han estat de rècord, i de connectivitat després de l'aposta intercontinental de Norwegin a Barcelona i també l'ampliació de destinacions al mercat americà per part d'American Airlines. Font ha subratllat que l'aposta d'aquestes companyies confirmen que Catalunya se situa com una destinació de primer ordre per les principals companyies aèries.Així mateix, el secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat ha avançat que Ryananir anunciarà en les pròximes dues o tres setmanes un creixement de "dos dígits" als aeroports de Girona i Reus també de cara al 2017. Segons ha apuntat Font, aquest creixement es veurà reflectit en un augment del nombre de rutes i també de freqüències en aquests dos aeroports i ha destacat que aquest creixement a Girona i Reus suposarà alhora que la companyia registri per primera vegada un increment inferior a Barcelona que el que registrarà a Girona i Reus l'any que ve.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.