directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 19:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Maresme doble fletxa Diumenge, 18 de setembre de 2016 17:54 h

El festival solidari de Radio Tele Taxi a l'Illa Fantasia supera les 100 tones d'aliments recollits

L'objectiu de la quarta edició del certamen és pal·liar les necessitats bàsiques de 150.000 famílies de Catalunya

ACN Vilassar de Dalt.-Radio Tele Taxi, que enguany compleix 34 anys, ha celebrat aquest diumenge al parc aquàtic de l'Illa Fantasia la quarta edició de la seva festa solidària en benefici del Banc d'Aliments. Les instal·lacions de Vilassar de Dalt s'han convertit en l'escenari d'un macro festival que compta amb la participació d'una trentena d'artistes de diversos gèneres. Segons ha explicat a l'ACN l'impulsor de la iniciativa, Justo Molinero, les dades provisionals recollides per l'organització demostren que s'han superat les expectatives i s'han recollit més de 100 tones d'aliments, mentre que en l'anterior edició se'n van recollir 92. El festival ha arrencat a les deu del matí i està previst que s'allargui fins les set de la tarda. Per a poder-hi participar s'ha de pagar una entrada de 12 euros i aportar un lot d'aliments bàsics.

El Banc d'Aliments s'ha encarregat de tota la infraestructura necessària per emmagatzemar els aliments al llarg del dia, que contribuiran a pal·liar les necessitats bàsiques de 150.000 famílies catalanes. La intenció de Radio Tele Taxi i del Banc d'Aliments és "institucionalitzar" aquest acte fins que "la conjuntura econòmica faci innecessàries aquest tipus d'accions". Molinero s'ha mostrat molt satisfet per l'èxit de la convocatòria i ha expressat que "la sensació que tenim és que el país se'n sortirà si ens en sortim tots". "La gent és molt solidària i ho ha demostrat un any més", ha apuntat el president del Grup Tele Taxi. De fet, Molinero ha lamentat que "encara hi ha molta gent que ho passa malament" i considera que "és una sort que a Catalunya hi hagi tanta gent solidària". Pel que fa als artistes que actuen al llarg d'aquest diumenge de forma desinteressada en el festival, hi ha Andy & Lucas, Gemeliers, Antonio José, Rosana, Camela, David Barrull, Medina Azahara, Ecos del Rocío, Nyno Vargas o Melody, entre d'altres.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.