directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 19:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 20 d'octubre de 2016 20:18 h

L'ANC, Òmnium Cultural i l'AMI convoquen una mobilització pel 13 de novembre contra "la judicialització" de la política

Les entitats sobiranistes conviden la ciutadania a sortir al carrer per donar suport a les institucions catalanes i municipals

ACN Barcelona.-L'ANC, Òmnium Cultural i l'AMI han anunciat pel diumenge 13 de novembre una mobilització ciutadana a favor de les institucions catalanes i del món municipal i en contra de la "judicialització de la política". Així ho ha explicat el president de l'entitat, Jordi Sànchez, en la concentració de suport aquest dijous al vespre a la presidenta del Parlament, Carme Forcadell. Volen, de fet, que la d'aquest dijous sigui la primera d'un seguit de concentracions al carrer que serveixi per denunciar "l'abús per part de l'Estat" dels tribunals. "Volen acabar amb la llibertat d'expressió" de les institucions, s'ha queixat Sánchez flanquejat pels presidents de l'AMI i Òmnium Cultural, Neus Lloveras i Jordi Cuixart. Lloveras ha assegurat que els càrrecs electres "necessiten la mobilització" ciutadana: "No tolerarem que es continuï judicalitzant la política la nostre país". "Qualsevol atac a les nostres institucions de govern, està considerat un atac al poble, i des de la serenor, la tranquil·litat i la contundència respondrem de manera unànime", ha reblat Cuixart.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.