directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 12:57 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 15 de novembre de 2016 10:45 h

El govern britànic no té cap pla per activar el 'Brexit'

Segons un document filtrat al ‘The Times’ “hi ha divisió” dins l’executiu de Theresa May i s'estudien fins a 500 projectes diferents per a la sortida de la UE

ACN Londres.-El govern de Theresa May no té encara cap estratègia fixada per formalitzar la sortida del Regne Unit de la UE. La intenció de la primera ministra britànica és activar l'article 50, el que ha d'iniciar el 'Brexit', el proper mes de març però segons un document filtrat aquest dimarts al diari 'The Times' "hi ha divisió" entre els ministres sobre els passos a seguir i l'inici formal de les negociacions podria allargar-se sis mesos més del previst. Segons l'informe 'Actualització sobre el 'Brexit', el govern estudia 500 projectes diferents relacionats amb la sortida de la UE i la complexitat del procés requeriria la contractació de 30.000 funcionaris addicionals.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.