directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 06:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dimarts, 15 de novembre de 2016 19:09 h

Puigdemont qualifica de referència internacional el saló Smart City Expo de Barcelona

El president de la Generalitat arriba a l'exposició amb un vehicle elèctric de Seat

ACN L'Hospitalet.-El president Carles Puigdemont ha assegurat que és un visitant des de la primera edició del saló Smart City Expo i en els transcurs d'aquests anys ha pogut observar ''en primer persona'' el creixement d'aquesta fira que s'ha convertit en una ''referència internacional'' de la quarta revolució industrial. Puigdemont ha inaugurat aquest dimarts aquest saló que es celebra a les instal·lacions de Fira de Barcelona a L'Hospitalet i que mantindrà obertes les portes fins aquest dijous. El president ha arribat al saló amb el president de Seat, Luca de Meo, conduint des del Palau de la Generalitat un vehicle elèctric del model 'e-mii' de Seat desenvolupat tecnològicament a la planta de Martorell.

El president de la Generalitat ha inaugurat el saló fent un llarg passeig entre els diferents expositors acompanyat dels consellers Raül Romeva, Josep Rull i Jordi Baiget i les alcaldesses de Barcelona i de L'Hospitalet, Ada Colau i Núria Marín, respectivament. Carles Puigdemont ha valorat positivament el saló perquè suposa un aprenentatge per als ajuntaments d'ensenyar les seves experiències i d'observar altres experiències d'arreu del món.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.