directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 29 d'octubre de 2026 08:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Camp doble fletxa Dimarts, 3 de gener de 2017 13:54 h

Detinguda a Cambrils per entrar a robar a casa de l’exparella durant la nit de Cap d’Any

La dona es va amagar en una de les habitacions i va agredir dos agents dels Mossos d’Esquadra

ACN Cambrils.-Els Mossos d’Esquadra han detingut una veïna de Cambrils (Baix Camp) de 51 anys i de nacionalitat holandesa com a presumpta autora d’un robatori amb força al domicili de la seva exparella. Els fets es van produir la nit de Cap d’Any quan uns veïns del barri de Vilafortuny van alertar la policia d’uns sorolls provinents d’una casa de la zona. Quan els agents s’hi van adreçar, van localitzar al propietari de l’immoble que també acabava d’arribar. Un cop a l’interior, van observar que estava tot regirat i que havien accedit a l’immoble trencant la porta d’un balcó de la primera planta. Durant l’escorcoll, els Mossos van localitzar una dona amagada en una de les habitacions, entre un llit i un escriptori. Un cop identificada, van comprovar que es tractava de l’exparella del propietari de l’immoble, qui havia accedit a la casa aprofitant que l’home estava celebrant la nit de Cap d’Any a casa d’uns veïns.

Per aquest motiu, els agents van detenir la dona per un delicte de robatori amb força. En l’escorcoll li van trobar les claus d’un vehicle del propietari de l’immoble i una polsera. Durant la detenció, la dona va oposar forta resistència arribant a agredir dos agents, per la qual cosa també se li atribueix un delicte d’atemptat als agents de l’autoritat. La detinguda, que suma amb aquesta tres detencions, dues per robatoris amb força, va passar aquest dilluns a disposició del jutjat de guàrdia de Reus, que en va decretar la seva llibertat amb càrrecs.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.