directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 21:16 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Baix Llobregat doble fletxa Dimarts, 3 de gener de 2017 14:18 h

Millo veu com un signe de "desesperació" de l'independentisme la crida de l'ANC a portar estelades a la cavalcada de Vic

Creu que el fet que Carles Puigdemont sigui un dels personatges que pot "arruïnar" el 2017 segons la revista 'Politico' hauria de fer reflexionar el Govern

ACN El Prat de Llobregat.-El delegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo, que aquest dimarts ha visitat l'aeroport del Prat, ha qualificat de "desafortunada" la crida de l'ANC i Òmnium Cultural a portar estelades a la cavalcada de Vic. Millo ha assegurat que la "desesperació" d'aquells que veuen com l'independentisme per suport els fa prendre decisions equivocades com polititzar una celebració on els únics protagonistes haurien de ser els nens i nenes dels pobles i ciutats de Catalunya. "L'únic estel que hauria de brillar el dia de la cavalcada és l'estel d'Orient i això no ho ha d'oblidar ni l'ANC ni ningú", ha reblat. El delegat del govern espanyol també ha alertat que el fet que el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, sigui un dels personatges que pot "arruïnar" el 2017 segons la prestigiosa publicació 'Politico' hauria de "fer reflexionar" el Govern i al mateix president per adonar-se que el camí de la col·lisió amb l'Estat "no porta enlloc" i acceptar la mà estesa al diàleg del govern espanyol.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.