directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 31 d'octubre de 2026 20:11 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dijous, 12 de gener de 2017 13:55 h

C’s demana Ximo Puig que faci entendre l’infrafinançament valencià i un “sobreesforç” per gestionar millor

El síndic Alexis Marí assenyala que el president de la Generalitat Valenciana no es pot excusar “amb l’etern lament” del finançament

ACN València .-El síndic de Ciutadans (C’s) a les Corts Valencianes, Alexis Marí, ha dit aquest dijous que és moment que el president de la Generalitat Valenciana Ximo Puig “faci entendre la resta de presidents autonòmics que els drets són dels ciutadans i no dels territoris”. Marí s’ha pronunciat en aquests termes després de la reunió que ha mantingut amb Puig durant la ronda d’entrevistes que el cap de govern valencià està realitzant per preparar la conferència de presidents. En opinió del síndic de C’s l’infrafinançament “impedeix comptar amb els recursos en matèria de Sanitat, Educació o Serveis Socials” i que en la reclamació del que és just el govern valencià “sempre trobarà a Ciutadans”. Marí ha manifestat que Puig “ha fet un bon treball traslladant a partits polítics i a la societat valenciana quin és el problema, però no pot excusar-se cada dia amb l'etern lament de la infrafinançament”.

Així mateix, el síndic de C’s ha indicat que l’estat “tampoc pot romandre impassible davant aquesta situació i tractar de solucionar-ho amb el FLA any rere any, com proposa Montoro”.Per últim, Alexis Marí ha demanat Ximo Puig que “faci un sobreesforç” i gestioni “més i millor els pocs recursos que té la comunitat i que conreï la capacitat que ha de tenir el Consell per governar tant als qui li han votat com els que no”.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.