directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 28 d'octubre de 2026 10:49 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Divendres, 13 de gener de 2017 11:34 h

Creu Roja Girona habilita pisos per acollir els primers 20 refugiats procedents dels camps de Grècia i Itàlia

Durant sis mesos els acompanyaran per aprendre l'idioma, escolaritzar els fills i els garanteixen les necessitats bàsiques

ACN Girona.-Creu Roja Girona ja té a punt tot un protocol per acollir els primers 20 refugiats procedents dels camps de Grècia i Itàlia. La previsió és que les primeres persones arribin a partir de la setmana que ve. L'entitat ha dissenyat un pla d'acollida per donar-los habitatge (ha llogat cinc pisos a Girona i Salt), menjar, suport psicològic i també acompanyar-los en tots els tràmits que hagin de fer, com el d'escolaritzar els fills. De moment, l'entitat desconeix la nacionalitat dels refugiats que arribaran a Girona ja que tota la tramitació la fa l'Estat. L'objectiu és que, passats sis mesos, aquestes persones siguin més autònomes i puguin arribar-ne 20 més. Per tant, es tracta d'un programa que ara comença i que no té data de finalització. Des de l'Ajuntament de Girona també hi donen suport.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.