directe ! a La República. N. 4126. Diumenge, 25 d'octubre de 2026 12:44 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimarts, 31 de gener de 2017 17:16 h

‘BTV’ enceta nova etapa i passa a anomenar-se ‘betevé’

Busca convertir-se en el nou mitjà de proximitat cultural de Barcelona

ACN Barcelona.-‘Barcelona Televisió’, ‘BTV’, abandona des d’aquest dimarts la nomenclatura amb la qual se la coneixia fins ara, i passa a dir-se ‘betevé’. El canvi, indiquen els responsables del canal local de la capital catalana, no és només una nova visualització gràfica, sinó una qüestió “molt més profunda” que modificarà progressivament la manera del mitjà d’apropar-se a la realitat. Abandonar ‘BTV’ i ‘Barcelona Televisió’ vol dir “deixar enrere” dues paraules, Barcelona, com a territori, i televisió, en referència a l’aparell, a l’electrodomèstic. Un canvi que suposa pensar més enllà d’un territori concret i d'una tecnologia específica, apunten les mateixes fonts.

A més asseguren que el canvi de marca permetrà “reconnectar amb la ciutat”, depassar-ne els límits territorials i superar-ne els elements més icònics. La marca ‘betevé’ vol representar a tothom que manté un lligam amb la ciutat. Un altre objectiu és que el canal esdevingui el “mitjà de proximitat cultural” de Barcelona.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.