directe ! a La República. N. 4126. Dissabte, 7 de novembre de 2026 00:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


Barcelonès doble fletxa Dimecres, 8 de febrer de 2017 15:54 h

La indústria firal mundial es reuneix a Barcelona

La cimera compta amb representants de 30 països

ACN Barcelona.-Barcelona acull des d’aquest dimecres i fins divendres la primera edició de la Global CEO Summit, una cimera que aplega una cinquantena de directius de les principals organitzacions de fires i congressos d’arreu del món. Es tracta de la primera edició de la Global CEO Summit, sorgida de la fusió entre la UFI (The Global Association of the Exhibition Industry) i l’empresa Tfconnect, que se celebra a l’Hotel W amb representants de 30 països com Alemanya, Aràbia Saudita, Xina, Estats Units, Finlància, França, Itàlia, Líbia, Regne Unit, Rússia, Sud-Àfrica, Holanda, Turquia i Qatar, entre d’altres. La cimera, patrocinada per Fira de Barcelona, compta amb un programa de conferències i sessions per abordar les tendències i reptes de futur d’aquesta indústria, que des de l’any passat celebra el seu Dia Internacional. Aquest 2017, se celebrarà el 7 de juny.

D'aquesta manera, es reconeix la contribució d'aquest sector a l'economia i la societat: cada any se celebren 31.000 fires al món, sumant en conjunt més de 260 milions de visitants i 4,4 milions d'expositors que ocupen 124 milions de metres quadrats, el que equival a 30.000 camps de futbol. La indústria firal genera un impacte econòmic de 100.000 milions d'euros i dona feina a 680.000 persones, segons la UFI.Per la seva banda, Fira de Barcelona genera un impacte econòmic anual de més de 2.600 milions d'euros i 40.000 llocs de treball, a més d'aportar un important valor social. El 2016 va facturar 165 milions d'euros, els millors resultats de la història de Fira amb la celebració de 120 fires, congressos i esdeveniments corporatius nacionals i internacionals amb un important pes dels certamens professionals, industrials i tecnològics.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.