directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 12:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 20 de febrer de 2017 12:12 h

Minut de silenci al departament d'Ensenyament de Lleida en record de la companya assassinada divendres

El director dels Serveis Territorials no s'explica la "tragèdia" i diu que era una persona "molt reservada" i "sense massa entorn social"

ACN Lleida.-Prop d'un centenar de persones, la majoria companys de feina, han fet aquest dilluns un minut de silenci davant els Serveis Territorials d'Ensenyament a Lleida en record de la companya de 61 anys assassinada aquest divendres. La dona treballava des de l'any 1977 als serveis territorials d'Ensenyament a Lleida, tot i que era originària de la localitat de Vallobar, a Osca, i era la responsable de l'arxiu definitiu del departament. El director dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés, ha reconegut que ningú s'explica la "tragèdia" i ha confirmat que els Mossos d'Esquadra de l'àrea d'Investigació estan parlant amb els companys de feina per intentar saber què ha pogut passar ja que era una persona "molt reservada" i "sense massa entorn social". La dona vivia sola al tercer pis del número 12 del carrer Acadèmia de la capital del Segrià i tenia la seva mare, malalta d'Alzheimer, ingressada en una residència. Precisament, ha explicat Cullerés, va ser el personal de la residència qui divendres va trucar als Mossos perquè la víctima no havia anat a buscar la seva mare, com acostumava a fer, per anar a passar el cap de setmana amb ella.

El cas ha creat commoció entre els companys de la víctima, ja que ningú s'explica què pot haver motivat el crim, segons ha explicat el director dels serveis territorials del departament a Lleida, Miquel Àngel Cullerés. La seva companya de taula està "molt afectada", ha assegurat i ha explicat que estan intentant contactar amb algun familiar de la víctima perquè al departament no els consta cap família propera excepte la seva mare, ja que el seu pare va morir fa uns anys, mai ha estat casada i no té fills ni germans. Els Mossos d'Esquadra van trobar la dona cap a les onze de la nit de divendres amb diverses ferides d'arma blanca. Inicialment es descarta que es tracti d'un cas de violència de gènere, tot i que els agents investiguen els fets i encara no hi ha cap detingut. Els Mossos van precintar els contenidors de davant de l'immoble on va aparèixer el cadàver i també han demanat les imatges de les càmeres de seguretat d'establiments pròxims, com ara una benzinera.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.