directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 14:47 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACN fletxa

publicitat


rss General
rss Política rss Internacional rss Cultura rss Comunicació rss Societat rss Economia rss Esports rss Agricultura

Notícies d'una comarca:


doble fletxa Dilluns, 20 de febrer de 2017 13:06 h

Horrach no descarta demanar presó preventiva sota fiança per a Urdangarin i Torres

El fiscal del cas Nóos diu que la decisió la prendrà després d’escoltar les parts

ACN Barcelona.-El fiscal Anticorrupció del cas Nóos, Pedro Horrach, no descarta demanar presó preventiva eludible amb fiança per al cunyat del Rei Iñaki Urdangarin i per al seu soci Diego Torres. "El criteri general de la Fiscalia Anticorrupció per a penes superiors a cinc anys és que se sol·liciti presó preventiva", ha assenyalat el fiscal aquest dilluns al matí en declaracions a Antena 3. No obstant, Horrach ha afegit que “cada cas és concret”. “Inicialment és difícil de determinar quines mesures sol·licitaré”, ha assenyalat el fiscal, que ha dit que primer esperarà a escoltar les al·legacions de les parts però el que sol·liciti “pot variar entre presó sense fiança, presó amb fiança, retirada del passaport o presentació setmanal o quinquennal”.

Horrach ha apuntat que "el lògic ara mateix és sol·licitar les mateixes mesures per Urdangarin i per a Torres", condemnats a sis i vuit anys de presó, respectivament.En el cas d’Urdangarin, la fiscalia demanava més de 19 anys de presó. Segons Horrach, aquesta diferència s’ha produït perquè “en excloure de la sentència fets que no han estat suficientment provats, la rebaixa ha de ser substancial".El fiscal del cas Nóos ha apuntat que espera que l'Audiència de Palma fixi per aquest dilluns o dimarts la data de la vista en què es decidiran les possibles mesures cautelars pels condemnats.



publicitat


logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.